wyszukiwanie zaawansowane
» Pomocne informacje

Kontakt

  • NIP: 754-006-73-36
  • E-mail:biuro@eurosoft.opole.pl
  • Telefon77 47 45 212
    +48 602 615 367
    +48 692 449 545
  • Fax77 47 45 212
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 16.00, w soboty 10.00 - 14.00 Zapraszamy również do Sklepu Firmowego "BARBÓRKA" w Opolu, ul.Niemodlińska 23/21 (pawilon :AS"), codziennie 10.00 - 17.00, w soboty 10.00 - 13.00. tel. 774747817, 606219447

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Pomocne informacje



Najczęściej zadawane pytania:


Czy aby złożyć zamówienie trzeba się zarejestrować?

Nie. Można złożyć zamówienie bez uprzedniego zakładania konta użytkownika. Rejestracja na stronie sklepu internetowego daje jednak pewne korzyści, jak podgląd zamówień, możliwość śledzenia statusu zamówienia czy historii zakupów.

W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć:
1) Korzystając z formularza na stronie sklepu internetowego.
2) Telefonicznie, pod numerem: 77 47 45 212, kom. 602615367 lub
3) Faxem, pod numerem: 77 47 45 212
4) Drogą mailową, pod adresem: biuro@eurosoft.opole.pl

W jaki sposób należy dokonać płatności za zamówiony towar?

Mogą Państwo wpłacić pieniądze na konto w banku ING O/OPOLE
Numer konta: 69 1050 1504 1000 0090 6887 0659
Mogą Państwo również wybrać wysyłkę za pobraniem. Wówczas zapłacą Państwo przy odbiorze towaru.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Przybliżony czas realizacji zamówienia podany jest na stronie sklepu internetowego przy każdym produkcie. Jeśli chcą Państwo poznać dokładny termin realizacji zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy bądź przez formularz kontaktowy.

W jaki sposób dostarczany jest zamówiony towar?

Zamówiony towar dostarczamy kurierem lub może być oddebrany w naszym Sklepie w Opolu, w zależności od Państwa preferencji.

Czy można zwrócić zamówiony towar?

Zgodnie z „Ustawą z 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumenckich oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży internetowej w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki. Zwracany towar nie może nosić znamion użytkowania, musi mieć oryginalne i nienaruszone opakowanie oraz dołączony dowód sprzedaży (paragon lub faktura VAT). Należy go odesłać na adres sklepu internetowego: EUROSOFT - Bogdan Pietrzak, 45-807 OPOLE, ul.Agnieszki Osieckiej 6.
Do przesyłki ze zwracanym towarem prosimy dołączyć formularz zwrotu.

Co należy zrobić, jeśli zamówiony towar dotrze uszkodzony?

Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłany towar był jak najlepiej zabezpieczony w transporcie. Jednakże jeśli odbierając przesyłkę, zauważą Państwo, że opakowanie jest zniszczone, podarte, uszkodzone lub wygląda jakby było otwierane prosimy o otwarcie przesyłki w obecności kuriera i sprawdzenie jej zawartości. Jeśli okaże się, że jest ona uszkodzona, należy koniecznie spisać protokół uszkodzenia. Tylko w takim przypadku reklamacja zostanie uwzględniona.


Przejdź do strony głównej