wyszukiwanie zaawansowane
» Zasady wysyłki

Kontakt

  • NIP: 754-006-73-36
  • E-mail:biuro@eurosoft.opole.pl
  • Telefon77 47 45 212
    +48 602 615 367
    +48 692 449 545
  • Fax77 47 45 212
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 16.00, w soboty 10.00 - 14.00 Zapraszamy również do Sklepu Firmowego "BARBÓRKA" w Opolu, ul.Niemodlińska 23/21 (pawilon :AS"), codziennie 10.00 - 17.00, w soboty 10.00 - 13.00. tel. 774747817, 606219447

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Zasady wysyłki



Zasady wysyłki towaru:
Dostawa
1.Dostawa wykonywana jest na koszt Kupującego, na terenie Polski, a poza granicami kraju za uprzednią akceptacją Sklepu. W dniu wysłania zamówienia ze Sklepu, Kupujący jest informowany za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie o wysyłce zamówienia i dokładnym terminie dostawy.
2.Zamówienie złożone z kilku rzeczy o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu całego zamówienia.
3.Dostawy krajowe realizowane są ubezpieczoną przesyłką kurierską lub transportem własnym.
4.Dostawy zagraniczne realizowane są wyłącznie dla przesyłek o wadze do 20 kg.
5.Wartości opłat są wyliczane według tabeli opłat i podawane w momencie składania zamówienia lub jego potwierdzania.
6.Opłaty za przesyłki międzynarodowe są każdorazowo określane przez pracownika Sklepu przed przystąpieniem do realizacji zamówienia i podawane do wiadomości Kupującego.
7.Opłata za przesyłki wielkogabarytowe, składające się z kilku sztuk tego samego produktu, ustalane są każdorazowo przez pracownika Sklepu, niezależnie od wartości zamówienia, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia i podawane do wiadomości Kupującego.
8.Ewentualna zmiana standardu lub sposobu dostawy, dokonana przez Kupującego już po wysyłce towaru ze Sklepu, polegająca na zmianie miejsca lub terminu dostawy, może się wiązać z dodatkowymi kosztami, które będą obciążały Kupującego.
9.Kupujący zobowiązany jest do pokwitowania odbioru przesyłki od kuriera lub dostawcy.
10.Kupujący przed pokwitowaniem odbioru przesyłki powinien zbadać stan opakowania oraz w miarę możliwości jej zawartość w chwili doręczenia. Jeśli przesyłka lub jej zawartość jest uszkodzona, Kupujący powinien zgłosić ten fakt kurierowi/dostawcy i spisać protokół.
11.Na życzenie Kupującego towar może być wysłany w terminie późniejszym, dogodnym dla Kupującego. Gotowy do wysyłki towar może być przechowywany w magazynie Sklepu bezpłatnie do 30 dni pod warunkiem wpłacenia w całości należności za zakupiony towar lub do 14 dni w przypadku przesyłek płatnych w całości lub częściowo przy odbiorze. Po upływie terminów określonych powyżej, będzie naliczana opłata za składowanie w wysokości 2 zł (dwa złote) za jedną paczkę za każdy następny dzień składowania.
Przejdź do strony głównej