wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Zasady wysyłki
Kontakt
  • NIP: 754-006-73-36

  • E-mail:biuro@eurosoft.opole.pl
  • Telefon77 47 47 817, 77 47 45 212
    +48 606 219 447
    +48 602 615 367
  • Godziny działania sklepuHURTOWNIA czynna codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 16.00. W soboty oraz w innych godzinach niż wymienione, istnieje możliwość zakupu - prosimy wtedy o kontakt telefoniczny w celu umówienia się na określoną godzinę. tel. 774747817, 774745212, 606219447, 602615367. ZAPRASZAMY
  • Kod QR -
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Zasady wysyłki



Zasady wysyłki towaru:
Dostawa
1.Dostawa wykonywana jest na koszt Kupującego, na terenie Polski, a poza granicami kraju za uprzednią akceptacją Sklepu. W dniu wysłania zamówienia ze Sklepu, Kupujący jest informowany za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie o wysyłce zamówienia i dokładnym terminie dostawy.
2.Zamówienie złożone z kilku rzeczy o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu całego zamówienia.
3.Dostawy krajowe realizowane są ubezpieczoną przesyłką kurierską.
4.Dostawy zagraniczne realizowane są wyłącznie dla przesyłek o wadze do 20 kg.
5.Wartości opłat są wyliczane według tabeli opłat i podawane w momencie składania zamówienia lub jego potwierdzania.
6.Opłaty za przesyłki międzynarodowe są każdorazowo określane przez pracownika Sklepu przed przystąpieniem do realizacji zamówienia i podawane do wiadomości Kupującego.
7.Opłata za przesyłki wielkogabarytowe, składające się z kilku sztuk tego samego produktu, ustalane są każdorazowo przez pracownika Sklepu, niezależnie od wartości zamówienia, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia i podawane do wiadomości Kupującego.
8.Ewentualna zmiana standardu lub sposobu dostawy, dokonana przez Kupującego już po wysyłce towaru ze Sklepu, polegająca na zmianie miejsca lub terminu dostawy, może się wiązać z dodatkowymi kosztami, które będą obciążały Kupującego.
9.Kupujący zobowiązany jest do pokwitowania odbioru przesyłki od kuriera lub dostawcy.
10.Kupujący przed pokwitowaniem odbioru przesyłki powinien zbadać stan opakowania oraz w miarę możliwości jej zawartość w chwili doręczenia. Jeśli przesyłka lub jej zawartość jest uszkodzona, Kupujący powinien zgłosić ten fakt kurierowi i spisać protokół.
11.Na życzenie Kupującego towar może być wysłany w terminie późniejszym, dogodnym dla Kupującego. Gotowy do wysyłki towar może być przechowywany w magazynie Sklepu bezpłatnie do 30 dni pod warunkiem wpłacenia w całości należności za zakupiony towar lub do 14 dni w przypadku przesyłek płatnych w całości lub częściowo przy odbiorze. Po upływie terminów określonych powyżej, będzie naliczana opłata za składowanie w wysokości 5 zł (pięć złotych) za jedną paczkę za każdy następny dzień składowania.
Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu